HOME

Tuesday, December 2, 2014

KELEBIHAN MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS

1. Melakukan hubungan seks mengurangkan sakit kepala. Setiap kali anda berasmara, ia melegakan ketegangan pada saluran yang membawa darah ke kepala. 

2. Seks yang banyak boleh melegakan hidung terseumbat. Seks adalah merupakan antihistamine semulajadi dan ia membantu seseorang melawan asthma (lelah) dan spring allergies.

3. Berasmara adalah merupakan satu bentuk rawatan kecantikan yang menakjubkan. Saintis telah mendapati bahawa apabila wanita melakukan hubungan seks, mereka akan merembeskan banyak estrogen. Estrogen adalah salah satu hormon sex wanita sama seperti testosteron pada lelaki. 

4. Seks adalah salah satu sukan yang paling selamat. Melakukan hubungan seks dapat bantu menguatkan otot pada suami dan juga isteri. Ia adalah lebih menyeronokkan daripada berenang 20 ulangan dalam kolam renang dan tidak memerlukan sebarang pakaian (LOL)

5. Lakukan dengan perlahan, lancar dan relaks untuk mengelakkan daripada mengalami dermatitis, melecet kulit dan jerawat. Peluh yang keluar semasa melakukan hubungan itu membantu membersihkan liang peluh dan menjadikan kulit lebih bersinar. 
6. Berasmara boleh membakar kalori yang anda kumpul ketika makan malam yang romantik sebelum masuk tidur. 

7. Sex adalah merupakan satu ramuan semulajadi untuk merawat depresi. Ia merembeskan endorfin ke dalam saluran darah menimbulkan satu keadaan euforia yang membuatkan kedua-dua suami dan isteri berasa sungguh unik. 

8 . Sex adalah satu tranquilizer dan merehatkan otot. Ia seribu kali lebih berkesan berbanding Valium

9 . Tubuh yang aktif secara seksual merembeskan lebih banyak pheromones.

10 . Bercium setiap hari boleh mengurangkan lawatan ke doktor gigi. Bercium adalah satu seni yang menjadikan gigi lebih bersih dan air liur yang keluar mambantu mengurangkan asid yang menyebabkan kerosakan gigi. 
Credit Foto seperti pada watermark



No comments: