HOME

Saturday, January 7, 2012

Vimax Untuk Kesihatan Seksual

Salah satu produk kesihatan seksual lelaki yang terdapat di pasaran ialah Vimax. Sudah menjadi bagai satu kelaziman, apabila ada sesuatu produk yang mendapat sambutan di kalangan pengguna, maka akan dihasilkan juga produk tiruan dengan tujuan mengautkan keuntungan yang lumayan. Kesannya pengguna akan tertipu dengan produk tiruan ini. Sudahlah wang banyak dibelanjakan sedangkan hasil tidak diperolehi. Di bawah ini saya petik analisis perbezaan Vimax asli dan Vimax tiruan yang saya ambil dari laman web syarikat pembekal kepada saya. 


Sekali imbas semuanya nampak hampir sama seperti vimax original. Hatta pil juga berwarna perang/coklat seperti vimax ori dengan botol juga mempunyai lot number.
Vimax tiruan yang baru ini hampir 90% sama seperti original dari segi packaging. Ini amat mengelirukan customer. Bukan itu saja, hasil siasatan didapati ada sesbilangan kecil ahli anashah tertipu dengan supplier bukan Melayu ini. Ahli anashah sangka supplier ini supply vimax original dari Canada tapi sebaliknya mereka diberi vimax tiruan.
Bersama-sama ini di kepilkan gambar menunjukkan perbezaan Vimax ori dan tiruan. Sila klik pada gambar untuk gambar yg lebih besar. Saya harap ahli anashah memboikot penjualan vimax tiruan ini. Saya tidak kisah jika ahli anashah nak ambil vimax dengan supplier lain asalkan vimax tersebut orginal. tetapi jika tiruan, elakkan. Ini kerana jika ada customer mengalami masalah selepas mengambil vimax tiruan, saya dan seller lain yg menjual vimax original akan terkena tempiasnya.


Sekiranya anda ingin membeli produk ini sila hubungi saya di nombor tertera di sebelah. 

No comments: