HOME

Monday, June 11, 2007

Saiz Penting?

Saya sering mendapat junk mail dalam mailbox saya dan biasanya saya abaikan sahaja. Tetapi satu email ini mendorong saya untuk membukanya dan inilah apa yang dipaparkan. Saya bukan member atau affiliate dengan pihak yang menjual produk ini. Anda bacalah sendiri dan buat penilaian. Setakat ini saya berpuas hati dengan PRONOTON kerana sudah merasakan kesannya.

Walaupun kita selalu membaca tentang "Size doesn't matter" tetapi bagi lelaki memang merasa bangga jika saiz dia punya lebih dari average. Sebab itu lelaki pantang jumpa orang jual ubat kuat, ubat nak tambah panjang dan nak tambah besar, pasti akan terdorong untuk membelinya tanpa memikirkan risiko sampingan jika ubat-ubatan tidak diuji secara saitinfik.


2 comments:

Anonymous said...

so maksud awk Pronoton menambah saiz Zakar?

Anonymous said...

Pronoton tidak menambahkan saiz tetapi bertindak menguatkan alat sulit. Namun demikian, ia hendaklah diamalkan. Saya mengambilnya sendiri dan merasakan kesannya. Antaranya kencing menjadi lebih lancar dan zakar lebih tegang semasa hendak bersama dengan isteri.